Tak to robią w Silicon Valley: Proces Discovery Phase

Tak to robią w Silicon Valley:  (Proces Discovery Phase), czyli praktyczny warsztat- od problemu, do działającego prototypu rozwiązania biznesowego.

 

Czy zastanawiałeś się dlaczego to branża technologiczna jest najbardziej innowacyjna?

Czy wiesz, że poszukiwanie innowacji to zwykła umiejętność, a nie talent?

Czy wiesz, że wykorzystując nowoczesne, kreatywne procesy zaczerpnięte z technologii można szybko i skutecznie odpowiadać na wyzwania biznesowe?

Czy słyszałeś o metodzie prototypowania, jako o skutecznym sposobie na weryfikowanie pomysłów?

Czy wiesz, że można wziąć najlepiej działające narzędzia tworzenia produktów z branży IT i przenieść do dowolnego biznesu ?

Celem naszego warsztatu jest doświadczenie i nauczenie się sprawnego poszukiwania innowacji poprzez wykorzystanie procesów i narzędzi takich jak: design thinking, google sprint, scrum/agile, które pochodzą z IT

Podczas warsztatów będziesz czerpać wprost z metod i narzędzi stosowanych w branży technologicznej, gdzie najważniejsze jest szybkie sprawdzanie skuteczności nowych rozwiązań.

Doświadczysz jak w ciągu 2 dni warsztatów przejść od fazy problemu/celu, przez poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, poprzez wstępną selekcję z końcowymi użytkownikami, aż do fazy prototypowania najlepszego możliwego rozwiązania.

Nauczysz się jak przy zerowym budżecie prototypować rozwiązania. Oznacza to, że zbudujesz ich najprostsze działające wersje, tak aby można było je testować i podzielić się wrażeniami. Będziesz do tego używać wszystkiego co znajdziesz pod ręką, pamiętając że najważniejsze jest zbudowanie u użytkownika doświadczenia zbliżonego do tego, które będzie miał korzystając z Twojego finalnego rozwiązania

Prototypami będą filmy, gry, rysunki, scenariusze, modele i wszystko inne na co wpadniesz z innymi uczestnikami- zatem będzie też sporo zabawy!

Jak prowadzę warsztat?

Wykorzystuję swój 10 letni warsztat trenerski oraz wiedzę i doświadczenia z branży technologicznej i marketingowej, z którą jestem związana od 5 lat- zarządzając działami sprzedaży i marketingu. Korzystam z  narzędzi dedykowanych do prac metodami zwinnymi w IT( agile, design thinking, service design, google sprint), aby dochodzić do pomysłów a potem konkretnych rozwiązań szybciej i bardziej efektywnie. Stawiam na szybkie prototypowanie i sprawdzanie pomysłów, dzięki czemu w ciągu kilku dni możemy przejść z grupą od ogólnego problem/celu do konkretnego, zaprojektowanego ze szczegółami rozwiązania. Zawsze szukam “efektu dźwigni” czyli takiego rozwiązania, które przyniesie klientowi maksimum korzyści przy minimalnym nakładzie pracy I środków finansowych.

 

 

Kim jestem?

Agata Maroń

trener rozwoju osobistego w biznesie, pedagog, Coach ICC, szef sprzedaży i marketingu w międzynarodowej spółce IT, specjalista w zakresie new businessu, budowania marki osobistej oraz kreatywności i innowacji.

Od 5 lat związana głównie z firmami z branży nowych technologii, co ma ogromne znaczenie w kontekście metod i narzędzi szkoleniowych, które wybiera. Pasjonatka nowych technologii oraz zwinnych metod zarządzania. W swoich warsztatach wykorzystuje metody design thinking oraz service design, oferując możliwość odkrywania i projektowania innowacyjnych przedsięwzięć dla organizacji „ tu i teraz”.

Jako manager wspiera zespoły sprzedaży w skutecznym projektowaniu procesów handlowych. Od fazy researchu po finalizację transakcji ( głównie tych B2B o dużej wartości). Nie wierzy w sztuczki i triki, ale w potęgę komunikacji wspartej dobrą marką osobistą.

Uprawia marketing B2B, skupiony wokół narzędzi digitalowych takich jak: media społecznościowe, blogi, webinary etc. Potrafi przy użyciu niewielkiego budżetu zbudować rozpoznawalność wśród targetowanych klientów, bazując na naturalnym potencjale i szczerości. Autorka i inicjatorka projektu https://uoodo.pl/ który marketingowo i sprzedażowo odpowiada na zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych. Używa marki osobistej do wspierania sprzedaży i wywierania wpływu w biznesie.

Poza warsztatami prowadzi sesje kreatywne mające na celu projektowanie przyszłych rozwiązań biznesowych dla organizacji o charakterze „game changer”

 

KIEDY I GDZIE

23-24 października 2018 w godz. 9-17:00

 

Warszawa

Samo Centrum Wszechświata, Chłodna 29

KOSZT: 1390 zł + VAT /os

 

Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem:
biuro@dworczyktraining.pl
tel: 698 588 886

ZGŁOSZENIE

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon kontaktowy (wymagane)

Firma